Koniec roku to czas podsumowań: w ostatnich dniach grudnia 2018 rozstrzygnięto najbardziej prestiżowy konkurs światowego rynku winiarskiego – IWSC (International Wine & Spirit Competition). Jury konkursu przyznało Cono Sur tytuł najlepszego chilijskiego producenta win minionych 12 miesięcy.
Cono Sur cieszy się coraz większym uznaniem także na krajowym rynku, zarówno wśród konsumentów, jak i branżowych specjalistów. Świadczy o tym m.in. wyróżnienie produktów chilijskiej marki przez zespół Winicjatywy, czołowego polskiego portalu winiarskiego. Rekomendację Winicjatywy uzyskały następujące wina:
Promocja idei ochrony środowiska i życia w zgodzie z naturą stanowią ważną część działalności Cono Sur, w minionym roku realizowaną m.in. poprzez organizację warsztatów upcyclingowych. Do udziału zaprosiliśmy grupę blogerek, które kreatywnie wykorzystały na nowo butelki po winie Cono Sur, tworząc z nich designerskie lampki.
Rowerowe logo regularnie pojawia się również na imprezach sportowych i okołosportowych, w tym na najbardziej prestiżowych wydarzeniach w Polsce i na świecie. W 2018 Cono Sur było oficjalnym winem dorocznej Gali Mistrzów Sportu, honorującej laureatów plebiscytu "Przeglądu Sportowego" na najpopularniejszego sportowca roku.
Cono Sur wychodzi ze swoją ofertą do jak najszerszego grona odbiorców, aktywnie uczestnicząc w targach i konferencjach branżowych. W 2018 marka wystawiała się na marcowych targach ProWein w Düsseldorfie, EnoExpo w Krakowie, Festiwalu Wina w Luboniu i warszawskim Salonie Win Ferment Show. Ostatnia z wymienionych imprez była także okazją do prezentacji nowych etykiet flagowych serii Cono Sur: Reserva Especial i Bicicleta.
Konkursy z nagrodami są nie tylko kolejną formą promocji marki, ale także podziękowaniem za dotychczasowe zaangażowanie konsumentów. W ubiegłym roku rozdaliśmy wiele atrakcyjnych upominków: walizki Puccini, rowery miejskie, zestawy win Cono Sur. Ogromnie cieszymy się z Waszego licznego udziału w konkursach i już teraz zapraszamy do udziału w następnych zabawach!